2009. december 31., csütörtök

Keszulodes kozben..

Mikozben a megmaradt szekrenyreszemben turkaltam a ruhaim utan, eszembe jutott valami...a ket fekete. Egyszer egy filmben azt mondtak, minden no szekrenyeben kell lennie minimum egy kis fekete ruhanak. Igazi kis sokoldalu cuccok, visszafogott de ugyanakkor sexis, apol es eltakar ahol kell, tobb alkalomra is felveheto, es ha rossz napja van az embernek csak belebujik, felveszi hozza a kedvenc cipojet, tesz egy ket kort a lakasban, es maris jobban erzi magat tole. Nekem ket ilyen ruham is van...vagyis ha jobban meggondolom 3, de harmadikat meg sosem vettem fel...

Akartam kepet kesziteni Neked a kis feketekkel, de a fenykepezo ugy dontott, hogy meg azert sem s kesz. Nem baj, majd eloben megmutatom ha lesz ra alkalom (kozben apum felugrott a szomszedbol a borert...ott mar folyik a buli javaban).

Kozben valami stupid mesefilm, stupid szerelmi jelenete megy a Tvben, gyorsan ki is kapcsoltam, mert...szoval ezt most ne. Akkor mar inkabb sikongatos horrorfilmet, abban keves a romantika. Gondolatban meg mar megint mashol jarok, es nem tudok orulni a Mostnak, mert tudom, hogy most akar mashol is lehetnek, es ettol a gondolattol megkergulok... nem baj, jo lesz ez, nyugisan elborozgatos, minden hulyeseget osszezabalos, filmetnezos CsasziRekaEN szilveszter. Majd reggel beszamolok...ebbol tuti nem lesz delig alvas.

Az a gondolatom tamadt, hogy milyen jo lenne besetalni egy barba a kis feketemben, a fekete csizmammal, leulni a barpulthoz, vorosbort rendelni es szobaallni az elso idegennel aki mellem ul. Talan majd ha visszamentem vegre Vasarhelyre. Ha vege lesz mar vegre ennek a hulye szilveszternek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése