2010. január 1., péntek

Hajnali helyzetjelentes

A Csaszitol valo hazatenferges utan, szomjasan, nyuzottan...Be lett igerve ma hajnalban telefonon egy Zsombi and Company latogatas, ugy del korul. Erdekes dolog lehet masnapos fejjel 260 km levezetni, csak ugy...meg vissza. De gyertek ha nagyon jonni akartok, jobb most, mint az ejjel, ahogy eredetileg terveztetek. Uj szabalyokat hozunk Zsombival a baratsagunkat illetoleg, es ezt is csak ugy...szerintem ez lesz az idei ev szava, avagy szoosszetetele. Remelhetoleg nehany kep is felkerul ide a nap folyaman, amennyiben Reka felkel meg holnap reggel elott. Erzem, hogy aludni kene, de erzem, hogy ugysem tudnek, ugyhogy csak eluldogelek itt egy darabig, aztan ha belealszom a szokozokbe annyi baj legyen.

A tegnap ejjeli nagy felismeresem...bennem egy informatikus veszett el, de ket uveg bor hatasara egykettore elobujik es 10 perc alatt megjavitja a laptopomat...bar emlekezetem szerint nem tul bobeszedu. A legtobbszor hasznalt szavai: a francba, picsaba, hat ez nem jo, nagyon nem jo, hoppacska, na megegyszer, miiii van...ezekre emlekszem, de lehet volt mas is. Ezt az en informatikus es szamitogepkarbantarto tudatmodosulasomat Lajosnak fogom hivni.
Szoval Lajos hirtelen felbukkanasa, majd eltunese utan puff neki, azaz inkabb nekem...a Sweet November elso ket perce utan rajottem, hogy erre most se kedvem se energiam, de legfokeppen eszem nincs, igy aztan valoszinuleg atmentem a masik szobaba es ugy ahogy voltam beleestem az agyba...azert csak valoszinuleg, mert nem igazan emlekszem ra, csak arra, hogy fel6 korul megebredtem, nem almodtam az egvilagon semmit, Csaszi a masik agyban alszik, valoszinuleg hianyos oltozetben, mivel a ruhai ott hevertek a szeken a szoba kozepen. Elindultam hat, hogy szetnezzek kicsit, ami azert is vicces, mert a szemem az nem igazan akart ebben a latas nezes dologban segiteni es minduntalan becsukodott...szoval jatszottam az alvajarot szepen ugyesen, es ezzel halalra remitettem a Csaszi apukajat aki hogy hogy nem egyszer csak elokerult, es a heveron aludt, Reka meg a Csaszi anyukajava valtozott. Hirtelen nagy zavartsagomban , visszamasztam az agyba es uldogeltem vagy egy fel orat mozdulatlanul, kibambulva a fejembol...nekem legalabbis ugy remlik bambultam, de lehet vegig csukva volt a szemem, szoval ez eldontetlen. Aztan megint elindultam korbe a lakasba, megallapitottam, hogy a Reka kabatja, taskaja, cipoje is eltunt Rekaval egyutt...de ebbol valahogy meg mindig nem jutottam el a nagy felismeresig, egyszeruen csak tudomasul vettem, hogy Reka es az osszes cucca eltunt, de az eszembe sem jutott, hogy esetleg hazament. Zokni agy...
Ekkor jott a telefon Zsombitol, aminek mindossze annyi volt a lenyege, hogy en kozoltem vele, hogy epp alszom, o meg ezt tudomasul vette es kinyomott. A latogatas tervet smsben beszeltuk le.

(idokozben vilagos lett)

Na jo, most rovidre fogom, mert erzem, hogy egyre kevesbe tudok mar fogalmazni es ugy egyaltalan gondolkodni, bar valoszinuleg nehany ora mulva ha belenezek ebbe a bejegyzesbe kitorolom annyira szar. Szoval, ami tortent (cimszavakban): horror-rajzfilm, csomohulyesegosszezabalasa, Reka majdnem-fulladasa, amit tok vicces volt nezni(na igen, mire vannak a baratok), tuzijatek utan rohangalas, hulyekepek keszitese, pezsgozes, borozas, telefonalgatasok, sms ozon, Reka-leitatasi kiserlet, aminek eredmenyekent en kerultem kozelebbi baratsagba a borosuvegekkel, Because I said so, Lajos feltunese, itt mar tovabb nem tudom....majd ha eszembe jutna, kozlom.

Alvasido...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése