2010. január 2., szombat

Pakolaszasok...

Megint pakolok. Mondanam, hogy veeegre, de nem teszem, mert bar nagyon vartam mar, hogy visszamehessek azert kicsit felek. Tobb dolog miatt is gombockak lesznek a gyomromba...elsosorban vizsgak, masodsorban annak a veszelye, avagy kockazata miatt, hogy talalkozunk. En meg nem erzem keszen magam egy veletlen talalkozasra...felek, mert tudom, hogy fajni fog majd, es felek, mert tudom, hogy neki megjobban fog fajni. Nem akarom bantani tobbet, es magamat sem szeretnem. Sirnom kellett volna, meg akkor amikor megtehettem, de nem...osszeszoritottam a fogam, azt jatszottam, hogy eros vagyok. Es az el nem sirt konnycseppek belemkovesedtek es folyton gombocokat okoznak a torkomban. Nem akarok erre gondolni, nem s kesz...most meg nem. Majd, talan, egyszer, valamikor...

Hamarosan indulnom kell...ujra, uj utra, uj evben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése