2010. január 18., hétfő

A szepsegrol

Nezem magam a tukorben...es nem ertem. Kekesszurke szemek, szeplok, orr, szaj, haj... nyak, vallak, mellek, has, comb, fenek... ennyi...nem vagyok egy modellalkat, nem is voltam soha..azaz, csak egyszer de akkor majdnem belehaltam. Van hasam, vonalaim, csipom, derekam, seggem bazdmeg...az is van...mellem, 85 C. es egy kicsi. A vallam szeplos, a koldokomnel van ket kissebb anyajegy, egy nagyobb a bal csipomon, a jobb mellemen mara mar csak egy potty meg egy kb 2,5 cm-es vagas talalhato, ha az nem lenne, most nem biztos, hogy irhatnek. A testemen mindenfele vannak anyajegyek..egyszer majd osszekotom oket fekete filctollal..meg fogom fejteni a titkot, az en titkomat, a testem titkat. A hajam...nos az olyan amilyen kedve eppen van, hol furtokben log le a fejemrol, hol csak eppen hullamos, van amikor mar szinte egyenes, es van amikor olyan akar egy szelfutta szenakazal. Barna...de ha nyaron osszeborzolja a szel, elotunnek szokesegem maradvanyai. 3, 4 eves koromig szoke voltam, gondorhaju es pufok...mint Raffaelo angyalai a freskokon, azota belembujt mar az ordog. A bokam es a vadlim vastag, a combom nem kulonben, megis vannak emberek akik imadjak...nem birom megerteni. A fulem az atlagnal kissebb, mondhatni edesen aprocska, az ajkaim keskenyek es hosszak, az orrom egy kicsit pisze, az arcom szeles (nagykepu vagyok...:P), szeplos. A szempillaim rovidek, es szokesbarnak, a szemoldokom normalisan dus, olyan termeszetes forma, szemem szine a szurke es a melykek kozotti szinskalan az osszes szint kepes felvenni, kedvtol es idojaratol fuggoen, kicsit talan mandulaformaju, alatta sokszor alig lathatoan karikas...mindig ilyen volt, mar megszoktam, a homlokom normal meretu, neha pottyos, az allamon van egy kis potty...apukamtol orokoltem, neki is van, ugyan ott, bal felol kicsivel az ajkam alatt...semleges szine van, alig latszik, megis karakteres (mondjak). A vallam nem csontos, kerek, testem formaja homokora, a melleim gombolyuek, a mellbimbok koruli resz halvanybarnas rozsaszines, a fenekem latszik....

Allitolag gyonyoru vagyok... de lehet, hogy egyszeruen csak En.

1 megjegyzés: