2009. december 31., csütörtök

Utolso nap...

Illene szambavenni magam, az elmult egy evet, es ugy altalaban ezt az egesz dolgot a vilaggal. Igy visszatekintve ez az egy ev a valtozasok eve volt.
Sok regi dolognak pont kerult a vegere es uj tortenetek kezdodtek. Elokerultek es leporolodtak regi ismeretsegek, eltuntek igaznak hitt baratsagok, belecsoppentem mas, szamomra uj es izgalmas vilagokba, elkoltoztem otthonrol, irtam, megkostoltam a tequilat es rajottem, hogy birom az alkoholt, rajottem mit akarok kezdeni az eletemmel, jatszottam nagy es kevesbe nagy emberekkel, leerettsegiztem, szivoszallal iszom a bufes kavet, jartam nogyogyasznal, es eletemben eloszor kaptam szuris erzestelenitot a fogam miatt, utaztam egyedul, szerelmeztem valahol messze, jartam buveszboltban, idegen emberek telefonjat kertem kolcson, egy hetet voltam Kolozsvaron, megtanultam begyujtani a gazas vizmelegotot, olvastam es engem is olvastak nehanyan, elkezdtem magassarkut hordani, szobaalltam idegenekkel akik azota is a barataim, sirtam a golyabal probajan, kaveztam egyedul a Tutunban, interjut keszitettem, zokogtam a bankettem hajnalan, es mezitlab tancoltam tobbszor is, visszaadtam a pillangokat, vegigrohantam a varoson es jo volt, baratos volt, logtam az egyetemrol, hatalmas faleveleket talaltam, egyedul nyitottam bankszamlat magamnak, atleptem a hatart, atleptem hatarokat, bantottam es bantottak, elbizonytalanodtam es igen, emberek kozott is maganyos voltam neha, utat talaltam, utat tortem, elveszitettem ezt azt, egybe irok le dolgokat, uj szavakat krealok, erzeseknek probaltam nevet adni, elkeztem blogot irni, fekudtem a sotetben a sportpalyan es figyeltem a denevereket, meg a csillagokat, sexi fotokat keszitettem egy hoemberrel, hulyen viselkedtem neha, ujra szinpadon alltam es jo volt, mese volt, boldogsagossag volt...

Most hirtelen csak ennyi jut eszembe. Van amit konkretan kijelentek, van amire csak utalok, hiszen ugyis tudja, ugyis tudom. Izgalmas volt, es nehez, es konnyes, es mosolygos, baratos, szerelmes, este keson beszelgetos-setalos, hosszukavetejjelketcukorral erzeses, Backstage es Tutun feelinges, meresz, bator, meggondolatlan, fajo, konnyes, alomkoveto, blogot iros...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése