2009. december 26., szombat

Este..

Ket oras oras teazos hosszukavetejjelketcukorral Katyusas Backstages beszelgetes utan, camamber sajtos preseltsonkas vacsi kozben teljesen elvarazsolodva... szeretem ezt a szinhazas vilagot, odaig vagyok es vissza, mert ez az amit mindig is szerettem volna, ez az amit imadok, amivel foglalkozni akarok ha majd egyszer felnovok. Mesevilag ez, es bar sokszor kegyetlen es reggel morcosan ebredos, estenkent mindig boldog vagyok, mert azt csinalhatom amit szeretek, az almaimat kovettem, es minden ut a szinhazba vezet...igy utolag visszagondolva szamtalan olyan akkoriban kudarcnak es bukasnak itelt esemeny, furcsa idegen, es veletlen talalkozas vezetett el eddig a hatalmas boldogsagig, es innen mindig csak elore van. Mert ha nem kerulok be a szinhazasdiba, nem kezdek blogot irni, ha nem kezdek blogot irni...de ezt tudja akinek tudnia kell.
Es mivel minden mindennel osszefugg valahogyan...szoval most boldogsagossag van :)

2 megjegyzés:

  1. :D
    Erre ennél okosabbat írni nem tudok...
    Snemisakarok:P

    VálaszTörlés
  2. s nem is kell, mert ertjuk mi egymast s ezt az egesz szinhazasdit, s az a lenyeg:P

    VálaszTörlés