2009. november 24., kedd

A regi ismerosokrol :) a vonatos baratokrol...

Ki gondolna, hogy egyetlen vonatozas alatt evekre szolo baratsagok szulethetnek?...ezt 3 eve irtam, miutan osszeszedtem eletem elso vonatos baratjat valahol segesvar es udvarhely kozott a kis piros vonaton. Hat igen...es ma megint errol irok, mert bar majdnem 3 ev telt el azota, megis gondolunk egymasra, beszelunk telefonon, meselunk dolgokat amiket masnak nem meselnenk el. Azota sok mas embert osszeszedtem mar az alatt a par ora vonatozas alatt es nehanyuk meg mindig a baratom :) Nehanyan most itt vannak velem, es csupa mosolygos pillanatot tudnak okozni:D
Szamukra en nem csak egy vonatozas emleke vagyok, hanem Enci :) a magam encisegevel, bolondsagommal, perverzsegemmel, szeretnivalosagommal:P Es az egyik legedibb dolog a vilagon az mikor csak ugy a semmibol elokerulnek az ilyen vonatos ismerosok, baratok es akkor egyutt szorakozunk az emlekeken, a sok butasagunkon, es mosolygunk egymasra azzal a mindentudo mosollyal, amit csak mi ertunk igazan, amiben benne van mindaz az 5 oras huncotosdi, edin megolelosdi utazas amit egyutt eltunk meg :D

Ezt a bejegyzest nektek ajanlom edes aranyos vonatos barataim :) :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése