2009. november 8., vasárnap

Falaim

Kepek vannak a falakon...azoknak a kepei akik szerettek, akiket szerettem, akik most mashol vannak. Vonatjegyek vannak a falakon, regi utazasok, arcok, csokok, olelesek, szivtiprasok, kacagasok es 5 oras szerelmek emlekei. Levelek vannak a falakon azoktol akik regen ismertek, akiket ismertem, akiknek ismeretlenul is megmutattam magam. Fulbevalok vannak a falakon, fel par fulbevalok, valahol a vilagban a masik feluk. Gyertyak vannak a falakon csodalatos pillanatok, foadalmak, borozasok, szinpadon allasok emlekei. Versek vannak a falakon, versek a koltotol akibe egyszer szerelmes voltam, versek magatol, magamrol, neked, magamnak. Rajzok vannak a falakon, rajzok rolam es rolad, egy ejszaka keszult rajz, amin orok baratok, testverek...most is. Szinhaz van a falakon, mindaz amit mar nem birtam belegyomoszolni a hatso zsebembe. Viragok vannak a falakon, amit fel ev utan, toled kaptam, amik szerencset es boldogsagok...Zene van a falakon, amik rajuk emlekeztetnek....



Ugy erzem irnom kell, tul regen vagyok mar itt.Zsibbad a labam. Nem mozdulok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése