2009. július 10., péntek

Papirosdi...

Ma elmentem, hogy vegyem ki a diplomamat...es meglepeteeees!!!! nem lehet. Csodas, igy nem tudok menni hetfon Vasarhelyre, talan meg a felkeszitokre sem...Kolozsvarrol nem is beszelve. Imadom a burokraciat. :(

Tegnap este ota sokat gondolkodtam azon amit KK mondott. Mi az, hogy ugy is nezek ki, mintha teatrologira keszulnek?! Ram van irva, vagy mi? Es ha mondjuk orvosira keszulnek akkor maskent neznek ki? Furak az ilyen skatujak.. En teatrologus leszek, mert annak nezek ki, o orvos lesz mert ugy nez ki, mint egy orvos...Es ha nem sikerul, akkor megvaltozom es mar nem fogok ugy kinezni? Tudomasom szerint en mielott eldontottem volna, hogy hogyan tovabb akkor is igy neztem ki. Nem szeretem a cimkeket. Tulsagosan korlatoltak, es korlatoznak.
Itt uldogelek a tukor elott felig feloltozve, de nem erzem ugy, hogy barminek is kineznek..maximum embernek. De talan neha ez is tulzas. Leginkabb csak vagyok, a magam Enci leteben. Az, hogy ez mit is jelent pontosan azt mindenki maga dontse el. Mert nem leteznek egyseges velemenyek, ertekek es igazsagok. Nagyon meglepo volt amikor legalabb 10 fele "Enci-meghatarozast" hallottam egyetlen nap alatt. Fura modon egyik sem az volt, ahogyan en magam latom. Ilyen sok fele lennek, vagy egy vagyok csak tobb a perspektiva? Inkabb ez utobbi. Bar hizelgonek ereznem, ha valoban sok arcom lenne...

Mar regen levetettem a maszkokat.

1 megjegyzés:

  1. Kérj egy igazolást a sulitól, azt is elismerik az egyetemen. Emiatt ki ne maradj.

    Üdv!
    K.B.Gábor

    VálaszTörlés