2009. július 9., csütörtök

Elso...indulas

Igazabol csak most kezdodik...pedig mar annyira vege. Ma levontam a kovetkeztetest...nem tartozom sehova. Ott lebegek a nagy ures semmiben, ami valojaban en magam vagyok, es donthetek, hogy ujra megteremtem magam, mint 4 evvel ezelott, vagy maradok aki vagyok, es akit magamnak lenni velek es igyekszem megertetni az emberekkel, hogy ....de vegul is mindegy.

Ugy dontottem nem hasznalok ekezetet, mert mire kikeresem, hogy hol van az Ü, Ó,É addig elveszik az iras varazsa, elcsusszan a gondolat es marad a kozhely. Es en mar megtanultam, hogy a kozhely nem sok mindenre jo...maximum hazudni, de azt is csak rosszul. Amikor elkezdtem irni az Allomasokat ( ha egyszer befejezem csomo ember megharagszik erte:P ) rajottem, hogy ahhoz, hogy jol irhassunk el kell hagynunk utkozben a kliseket. De ez nem megy rogton, lepesrol lepesre kell "kozhelytelenedni".

Ma rabukkantam a Kikotore :D olyan joooo.

Kompromisszum,kompromisszum, kompromisszum...anyukammal, apukammal, a baratommal, onmagammal, mindenkivel. Azt mondtak, hogy elment az eszem (volt nekem olyan valaha?). De ha en egyszer ezt akarom?! Na jo..igazabol nem tudom mit akarok, de ez mindig igy volt, megis jol ment minden, igy utolag atgondolva a dolgokat. De meg akkor is, ha tul sok az akarom dolog ez tuti benne van a top5-ben :) sot, igazabol csak a szinhaz van a top5ben :) jatszani, rendezni, irni, nezni...csak dontenem kene. Egyelore dontottem...majd kiderul, hogy jol-e?

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most bukkantam rá a blogodra a Kikötőn keresztül. Üdvözöllek a bloggerek világában. Kívánok neked sok okos kiírandó gondolatot. És jó blogolást. Üdv

    K.B.Gábor

    VálaszTörlés