2009. július 11., szombat

Furcsa

Megint ramjott az irhatnek :)
Ma itt volt Feri es tortat keszitettunk Rekanak. Kozben meg azon gondolkodtam, hogy milyen furcsa...megint ott vagyok ahol 4 evvel ezelott. A NAGY SEMMIBEN. Na jo persze nem ugyanugy, valtoztam es valtoztattam en is masokat, sokminden tortent amit ha megprobalnek leirni elveszitene a varazsat, es nem lennenek masok csak nagy ossze-vissza betuhalmazok. Igy aztan marad a "daydreaming". Most megint ott leszek, egyedul egy nagy es felig meddig idegen varosban ( Zolit nem szamolom, mert o a szerelem kategoriaba tartozik, es en nem akarok tole fuggni), szoval ott leszek egyedul es ujra ki kell allnom magamert, meg kell talalnom az utamat, es azokat az embereket akiket majd barataimnak mondhatok. Furcsa dolog ez az allando ciklikussag. A linearitas mellett talan ez az ami leginkabb szervezoelvkent mukodik az eletunkben. Az enyemben legalabbis biztosan. Meg azt sem mondhatom, hogy az egyetlen allando dolog en vagyok.
Annyi butasag jut az eszembe ilyen esos napokon...vajon sikerul? es ha sikerul akkor szeretni fognak? es ott is megtalalom a helyem, vagy folyton hianyzoni fog a regi... Nem szeretem ezt a nagy sok kerdojelet. Bar igy erdekesebb..talan, es ijesztobb...biztosan.

Lassan csopogtetem magamba a valtozasokat.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szinte megijedtem amikor olvastam a szavaidat. Helyenkent magamat lattam meg bennuk. Olykor rosszul esik beismerni, hogy nem csak cilukus az eletunk, hanem raadasul meg sablonos is. A nagy kulonbozegunkben valahol mind egyformak vagyunk. Ha jol ertettem, egy iranyba indulunk. Igy hat majd esetleg viszlat Vasarhelyen! ;)
    Szep napot!

    VálaszTörlés