2010. március 23., kedd

SIze 12

Az elmult ket honapban eleg sokat gondolkodtam errol a dologrol...barmerre nezunk, barmelyik magazinba, divatshow-ba, excluzivabb ruhas uzletbe kukkantunk be nem latunk mast, csak ijesztoen vekony, termeszetellenesen sovany modelleket, kismeretu ruhakat, setalo csontkollekciokat. Es ami szamomra a legmeglepobb az az, hogy ez a SZEP manapsag...Mi szep egy olyan 20 eves non akin minden egyes csontot kulon meg tudsz szamolni? Miert jo az, ha kovet kell tenned a zsebedbe, hogy nehogy elvigyen a szel?
Nem azt mondom, neha en is szeretnek mondjuk kicsit vekonyabb labakat, keskenyebb csipot, de ez talan csak azert van igy mert a korulottem elo emberek tobbsege ebbe a kategoriaba tartozik.
Szeretek egeszseges lenni, neha jokat enni, szeretem az edesseget, szeretek mozogni amiennyi meg jolesik de soha soha de soha tobbe nem leszek hajlandi eheztetni magam azert, hogy magamon kivul masnak is megfeleljek. Igen, ha ugy latom gond van, kibluggyen a hasam, vagy nem ferek bele egyetlen ruhamba sem, akkor tornazom majd es miegymas, de az, hogy ne egyek, olyat nem csinalok tobbe. Akarmilyen fura, en igy a magam 12. meretvel jol erzem magam, sot szepnek erzem magam es talan furan hangzik de masoknak is igy tetszem. Kivetelek persze mindig vannak es voltak, olyanok akik ugy neznek ram, mint egy hulye balnara, akik lepten nyomon felvagnak azzal, hogy nekik vekonyabb a labuk es kisebb a fenekuk, de tudjatok mit? LESZAROM. Amig en jol erzem magam a boromben, amig erzem azt, hogy masoknak is tetszem, amig utanam futyulnek az utcan es meghivnak kavezni, teazni vadidegenek, es amig a szerelmemnek is szep vagyok (ami nem mellesleg a legfontosabb) addig koszonom szepen rendben vagyok magammal. Van mellem, jo seggem, keskeny derekam es igazi csipom, NO vagyok, nem akarok ugy kinezni mint egy 12 eves halalra eheztetett kisfiu.
Szoval akinek nem tetszik ne nezze:P
Szeretem magam hangulat.

1 megjegyzés:

  1. Udvozollek a Foldon! Jo ujra itt latni teged. Hianyoztal. Ideje volt visszaterni. Pusszifelho!

    VálaszTörlés