2010. március 13., szombat

Fekete, fekete, fekete

Mi tortent a nagy almokkal? Hova lettek a vilagmegmento tervek? Hova lettem en? Ma reggel furcsan ebredtem. Fajt...valami nagyon nagyon szoritotta a szivem, majd a torkom, es lassan felkuszott az orromba. Es akkor rajottem. Ujra meg kell siratnom a vilagot. Ujra felbukkant bennem ez a sotet, mocsaras, undorito posvany, ami mar egyszer majdnem legyozott. Tegnap eszembe jutottak a buneim. A bunok a vilag, az emberiseg es onmagam ellen. Bunok amiket sosem fogok tudni elfelejteni, almok amiktol mindig felek majd, egy szinek, mosolyok, iras, szinhaz, viragszirmok, zene, tanc, tukrok ala eltemetett en...az a sirosan a sarokban kuporgos, onmagat gyulolos onzo en, aki egyszer mar majdnem eldobott mindent. Nem tudom miert most. Miert pont most? Amikor mintha kezdene minden a helyere kerulni? Szembeneztem a tukorrel es idegen volt az akit lattam, en nem ismerem ezt az embert, ezt a szomoru, sapadt, karikas szemu lenyt, aki visszanezett ram. Magamba zuhantam ismet, probalok kimaszni, de ha segiteni probalnanak meg melyebbre zuhannek vissza. Egyszer mar sikerult megszabadulnom, most is mennie kell majd. Elfaradtam... gyulolom a reggeleket, gyulolom ezt a szobat, ezt a varost, ezt az egeszet. El kene menni..megint el kene menni, el kene menekulni es akkor jo lenne. Talan.
Talan holnap mar megint minden jo lesz. Talan holnap ujra szeretni fogom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése