2010. március 16., kedd

Mi ez a faszsag?!

Hogy van az, hogy a legtobb ferfi, fiu, srac, nevezzuk akarminek nem kepes normalis emberi viszonyt kialakitani velem anelkul, hogy maximum 3 perc utan meg nem akarna dugni?! Mi az isten baja van a vilagnak? Azt kepzeltem, hogy most aztan tenyleg egy igazi beszelgetos jobaratos ejszakai folyoson-ulos par orat toltottunk el, erre kideul, hogy megint csak a dugasra ment ki a jatek. Es meg en vagyok a hulye picsa ha visszautasitom... nem mintha elotte jopar oraig nem arrol beszeltunk volna, hogy hu de jo nekem, mert szerelmes vagyok mint allat, sot ennel kicsit tobb is mar....neeeem....vegul is ez csak egy aprocska zavaro tenyezo nemdebar? Meg kulonben is miert lennek valakivel aki sok szaz kilometerre van tolem, hogyha egyutt lehetek valaki olyannal aki itt lakik a szomszedban. Nos kedves szomszedsag, a valasz igen egyszeru. Undorito vadbarmok vagytok az osszesen, es szaradjon le a farkatok tobol. Mi a francert nem lehet felfogni, hogy NEM?! Azzal, hogy a falhoz nyomsz csak azt ered el, hogy megjobban undorodni fogok toled. Kellett neked tonkretenni egy majdnem-baratsagot. Es meg en vagyok a hulye picsa...koszi. Dugjal meg egy mehkaptart!!!!

5 megjegyzés:

  1. még én is elszégyeltem magamat, én, ki e sorokat olvassa :$

    Ha el kell ásni valakit a kert végébe az éjszaka kellős közepén, szólj bátran megoldjuk :)

    VálaszTörlés
  2. Huhh, kicsit azért egy kaptafára húztad az egész férfi világot, de most az egyszer elnézem mert a dühöd helytálló. Ne csüggedj!

    VálaszTörlés
  3. bocsi fiuk...csak eleg durva ejszakam volt:( de koszonom

    VálaszTörlés
  4. ezaz, csak keményen! mondd meg nekik anyukám! :D egyébként érdekes módon én is folyton ilyen férfiakkal találkozom, szóval erős a gyanúm, hogy a fenti 2 fiatal ember az a kivétel, aki erősíti a szabályt.

    VálaszTörlés