2010. április 21., szerda

lakkat kattan kulcsot eldob...egy idore legalabbis biztosan.

nos...a helyzet allasa a kovetkezo: elbucsuzom. egy idore legalabbis biztosan. nincs mar szuksegem erre. az irasra, irogatasra, mindennapi apro dolog lefirkantasara. valtoztam. sokat. ez tetszik. Sok mindent lezartam, magam mogott hagytam, sok minden ujba belekezdtem, sok mindenben meg mindig a regi vagyok. De irni...irni mar nem kell. Most jo, most boldogsagossag, napsutesesdi, szerelmesdi van. Tuleltem magam, tuleltem sok minden mast is. En EN vagyok. De ami a legfontosabb van egy MI is...igazi, menyasszonyos-volegenyes MI. Most ez szamit...es az a par ev ami meg hatravan a vegleges orszagcsereig. Es szamit meg az a mareknyi igazi barat szerte a vilagban, a turkalosdi bevasarlos napok, a szinhazazas, a koncertek, a borozos sorozos tutun beszelgetesek azokkal akik igazan megerdemlik, az egyetem, meg ha neha azt is erzem, hogy szeretnem itthagyni es vilagutazonak allni, a napsutes, a madarak es mindenfele egyebb allatfajtak es meg sorolhatnam....

Ezennel bucsut veszek toled elso es egyetlen blogom, apro kis semmisegeim tarhaza.

Lakat kattan kulcsot eldob.

Akkoramikora

1 megjegyzés: