2010. február 4., csütörtök

Hosszu tavu memoria, konstruktiv tanulaselmeletek, pedagogiai kompetenciak, temperamentum, turkalo es mutyuli

Pedagogia vizsga utan, a csokikrem kakaos suti kombinacio utani hasfajasban, fahejas fustolo es alvos zene kozben.
Ma rajottem, hogy a memoria valami hihetetlen egy dolog. Errol nem is kivanok bovebben nyilatkozni.
Vizsga utan Andi Enci meg en turkalozni mentunk. Vettem egy sarga kendot...jeeej. Nadragot akartam, de a fenekem es combom rettenetes latvanyatl elremulve ugy dontottem kell a francnak, jarok zsakban abban ugysem latszik ez a borzadaly. Aztan hazaerve rajottem, hogy de hulye vagyok, torzititt a tukor, na mind1.
Itt van Zsolt, beszel, beszel, beszel...
Vettunk Mutyulit a turkaloban, Francist akartuk felviditani vele, meg azert is vettuk, hogy orokkre az elso vizsgaidoszakunkra emlekeztessen.
Meg ket vizsga...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése