2009. október 30., péntek

A szinhazban mienk lesz majd meg a taps is

Es tenyleg a mienk volt :D Mert ha sok orult egyhelyre osszekerul....fergeteges golyabal a vege :)
Meglepo erzes volt ujra a szinpadon allni. Szerettem :) JO volt jatszani, titokzatosnak lenni, viccesnek, kicsit kurvasnak:P Szep volt ahogyan egy het alatt sikerult 10 szeleburdi es hihetetlenul egyedi emberbol igazi kozosseget alkotni. Kulon koszonet Orsinak es Tivanak erte:* mert ha ti nem vagytok, mi sem lettunk volna mi, tegnap este. Szerettem a rohangalasokat, a mindenfele talanyokat, a reggelit es a vacsorat, a gyertyakat a golyaeskun:) Szerettem ahogy ott allok, es tudom, h most mindenki engem nez, engem figyel, a szive velem egyutt dobban es amikor megszolalok, mindenkiben ezerfele gondolatot ebresztek.
Szoval osszessegeben kosziiiii :*

Jovore csinaljuk ujra, jo?:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése