2009. október 22., csütörtök

Helyzetjelentes

Igen. Egyertelmu es kategorikus, mindenre elszant igen. Es meg mindig ugyanaz, csak csupa nagybetuvel: IGEN. Bar mindin reggel kicsit morcos az ebredes es hosszu az odaut, en imadom...meg ha ez nem is mindig latszik:P Szeretem azt csinalni, azt tanulni, abban jo lenni ami mar kigyerek korom ota a legjobban erdekel. Mostmar ugy tenyleg es igazan szinhazasdit jatszom:)
Tegnap a buszon hazafele kicsit elgondolkodtam...rajottem mi hianyzik. A szinpad. Amikor dontenem kellett a szinpad mogotti es elotti munkat valasztottam, es most rettenetesen hianyzik. Nem azt mondom, hogy megbantam volna valamit, csak hianyzik....mint mikor az ember a kedvenc tortajat kapja a szulinapjara, de a legjobb reszt kifelejtik valahogy belole.


( ez az elso es egyetlen megmaradt reszlete az elobb emlitett eltunt bejegyzesemnek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése